sreda, 6. avgust 2008

Spet

sem vpisana v 1. letnik faxa. Upam, da zadnjič.
Današnjo obveznost v Kranju pa sem izkoristila še za kavico z bivšo kolegico in (še zmeraj) prijateljico N., s katero se nisva videli že od januarja, ko sem se dokončno odločila, da FF ni zame. Bilo je prav prijetno. Sem pa tudi vesela, da je za ta teden konec takšnih in drugačnih obveznosti v zvezi s faxi, ker me teli ¨izletki¨ v Ljubljano in Kranj kar utrujajo. Da ne govorim o tem, da kar malo udarijo po žepu, sploh če se poslužuješ avtobusnega prevoza! Groza... Danes me je skoraj na rit vrglo, ko mi je šofer rekel ¨4 eure 70¨ - za dobrih 35 km?! No ja, kaj moremo.
Zdaj pa malo počitka, jutri pa šibam v naš gorski raj, kjer so na obisku sorodniki, ki jih le redko vidim, jutri pa bo tam tudi mala navihanka. Komaj čakaaaam.

Ni komentarjev: