sreda, 2. november 2011

Sreda, ki se pretvarja, da je ponedeljek

Počutim se čisto ponedeljkovo, kar pomeni, da sem lena in zaspana, da moram spraviti sebe v red po preteklih aktivnih dnevih, da se ne morem zalaufat v delo in da bluzim na polno. Kar nekaj sanjam naokoli po stanovanju in ni nič od mene. Še las se mi ne da prat.
Je bil pa podaljšani konec tedna super. Zelo aktiven, malo družaben, nekoliko lenoben, predvsem sončen. V teh dneh sem prehodila cca. 40 km in danes čutim posledice v nogah (nisem več navajena na toliko gibanja, se bo treba nazaj navaditi), obiskala moje in Lubijeve stare starše na pokopališču, se družila z obema družinama, bila v KG na pici pri Pinotu, kjer so pice odlične, gužva pa ne toliko. :) In na veliko uživala v gorskem raju. Nekje vmes sem na hitro videla še malega T. Aja, in zapila rojstvo še enega velikana. Tudi tebi vso srečo, mali J.
Tako nekako so minili dnevi od petka do včeraj. Zdaj pa res moram zamenjati v eno bolj produktivno prestavo. :)

Lep dan in upam, da ste uživali v mini dopustu!

Ni komentarjev: