torek, 8. november 2011

Mrk

Zadnje dni mi malo manjka navdiha za pisanje. Ne najdem prave ideje in pravih tem za objavo. :) Malo me je preplavila tale novembrska sivina. Saj ne, da sem slabe volje, samo tako zaspano in leno je vse. Ta megla in oblaki in pršenje in kratki dnevi mi prav nič ne pašejo. Je že res, da je november prav stereotipno označen za najbolj depresivnega med meseci, ampak nekaj je na tem, vam povem. Ko je enkrat december, je vse drugače. In ja, prav zaradi tega že komaj čakam veseli december in praznike, čeprav vem, da jih bom še prehitro sita. Sploh, ko si bom razbijala glavo, kaj kupiti za darila. Upam le, da mi bo uspelo nakupe opraviti pravočasno, ker decembrske gužve v trgovskih centrih pa res ne maram. Dokler je še november, bom pa sivino preganjala s kajpavem čim. Za vikend sva z Lubijem spekla jabolčno pito. Mmmm, kako lepo je dišalo po jabolkih in cimetu. Ampak o tem drugič, ko pridem do slik. :) Je pa to eden od načinov, da si tudi v takšnih meglenih dnevih pričaraš malo čarobnega vzdušja. No ja, trenutno niti za kaj takega nimam navdiha. Me preveč vleče v posteljo. :)
Lep pozdrav. In upam na navdih. :)


Ni komentarjev: