ponedeljek, 21. november 2011

Produktivno

Danes se je dan izkazal za prav produktivnega. Čeprav je ponedeljek in kljub temu, da je zjutraj slabo kazalo, da bom danes sploh kaj naredila. Zbudila sem se 2 uri kasneje, kot sem nameravala, ker sem tudi zaspala približno toliko kasneje, kot bi morala. Takoj sem v varstvo dobila moji dve nečakinji in kazalo je, da z mojim delom za službo in faks ne bo nič. A se je na srečo izkazalo drugače. Moj očka je punčki odpeljal malo na svež zrak, jaz sem vmes dokončala seminarsko nalogo, potem sem dala mlajšo miško spat, ta velika je pa uživala v kuhinji z babico, tako da sem medtem jaz v miru delala za računalnikom. In dokončala študijske obveznosti današnjega dne in še za službo naredila kar dosti. Pa še zdajle sem par uric "stisnila" in namesto, da bi poležavala, raje sedim in buljim v ekran in delam. Priznam, da sem kar utrujena, ampak občutek je pa super, ko veš, da si bil priden in uspešen kljub temu, da varstvo otrok ni bilo na mojem urniku pa sem ga potem vključila in vseeno dokončala še vse ostalo. OK, učenja se še nisem lotila, ampak se zanašam na to, da je še dovolj časa, ker sem sproti med predavanji in vajami pridno delala in sodelovala.


PS: Vikend je bil super, sončen, sprehajalski in prazničen. Mala nečakinja je včeraj praznovala 3. rojstni dan. Ljubica, vse najboljše!

Ni komentarjev: