sreda, 17. avgust 2011

Velika planina

Ali kako mi očitno ni usojena. :) Na Veliko planino si želim že nekaj let. Še nisem nikoli bila in po slikicah mi je všeč. Zato sem Lubiju že večkrat predlagala ta izlet, ko sva razmišljala, kam bi bilo fino iti pa še nisva bila. Pa je bilo vedno nekaj. Enkrat gondola ni vozila, drugič vreme ni bilo primerno, tretjič sva bila prepozna ... in tako naprej. No, zadnjič pa spet predlagam in se odločiva, da greva. Super vreme, sončno, vroče. Nedelja pred praznikom, ki je podaljšal vikend. Se odpraviva in se voziva ... hmmm, tole je pa dlje, kot sem mislila, pravim sama sebi in Lubiju. Končno prispeva in ... OMG. Že na parkirišču norišnica. Parkirava precej naprej od postaje gondole. Pešačiva do postaje in naju skoraj kap, ko prispeva. Nepopisna gneča. Kot včasih pozimi za na Vogel. OK, si rečeva, če sva že tu, bova počakala ... Potem pa najprej slišiva eno gospo, ki pravi, da so enkrat za dol čakali 4 ure ... hmmm? Minutko kasneje še en gospod, da se ponavadi čaka tam okoli 4 ure ... No, to je bilo pa preveč. Sva se v nekaj sekundah odločila, da greva raje na Krvavec. In sva se peljala do rampe in nato peš najprej do Kriške planine, kjer sva jedla najboljše ajdove žgance ever, odlično kislo mleko in izvrstne sladke sirove štruklje s cimetom in rozinami. Mmmm, pohvale planšariji Viženčar! Da podkrepim tole izjavo o najboljših žgancih - moj dragi jih sicer je, ampak samo za silo in zato, ker jih včasih meni na ljubo skuha moja ali njegova mami in potem pač je še on (in se zraven kremži, češ, kaj bo pa zares za kosilo). No, pri teh na Krvavcu je rekel, da so zelo dobri. Ko sva se najedla, sva šla pa še naprej proti hotelu in skoraj do Plaže. Tam sva nekaj časa sedela na travi in opazovala razgled na dolino, videla sva celo dve letali, ki sta pristajali na Brniku. Potem pa sva se odpravila nazaj do avta in se mi je zdelo, da hodiva veliko dlje, kot sva hodila prej navzgor. Očitno so bili žganci in kislo mleko tako dobra motivacija, da sem kar laufala od avta do planšarije. :)
Izlet je bil lep, ampak Velike planine pa še vedno nisem videla (razen od daleč in na sliki, ker se jo vidi s Krvavca). Tako da ko sezona ne bo več tako zelo turistična, poskusiva znova. :)

Pot po planinah in idilične hišice.

Kravice na planini.

Sem nameravala dodat še par fotk, pa mi je med prenašanjem s fotkiča na računalnik ene 3x vse skupaj šteknlo in se mi ne da več. :)

Ni komentarjev: