sreda, 10. avgust 2011

Folk

Ne ljudje, jaz jim rečem folk. Takim mislim, ki jih opisujem v tej objavi. Vse OK, vsak ima svoje življenje, svoje mnenje, svoj pogled na svet, svoj način obnašanja. Vsakdo se zase trudi, da bi bil (vsaj na zunaj videti) samozavesten. Vsak hoče biti pameten. Ampak. Nekateri pa res mislijo, da je edino njihovo mnenje dobro in sprejemljivo in oh in sploh, da je njihov pogled na svet najboljši in edini pravi, da se odlično znajo obnašati. In se res izvrstno znajo pretvarjati, da so samozavestni - čeprav mene ne prepričajo, ker toliko psihologije pa poznam, da vem, da je pretirano izkazovanje samozavesti pravzaprav dokaz njenega pomanjkanja. Predvsem pa mislijo, da na svetu ni pametnejšega od njih. In posledično tlačijo v drek vsakogar, za katerega se jim pač dvigne. Z besedami, z dejanji, s omalovažujočimi pogledi. Z namigi, za katere so itak prepričani, da jih dotični ne dojame. What the fuck?
Saj vem, tak folk me niti ne bi smel ganiti. Konec koncev niso na nivoju in mi niso blizu. Ampak jaz priznam, da nisem dovolj samozavestna, da bi si rekla v redu, naj delajo, kar hočejo, mene ne moti. Ja, če me pustijo pri miru, potem mi dol visi. Ampak ne, če se vtikajo vame. Seveda, ne direktno, za kaj takega so kao preponosni - ker njihovo načelo je itak, da če ti kdo ni všeč, ga pustiš pri miru. Zato te je*ejo po ovinkih, kvazi prikrito (verjetno mislijo, da itak nisi dovolj pameten, da bi dojel). In ja, to pa me zmoti, pa če te še bolj ne maram.
Dopuščam pa možnost, da sem zaradi vsega, kar sem doživela, že malo paranoična in preveč neprizanesljiva do ljudi, ki so mi pač antipatični. Aja, saj če pa dobro pomislim, je pa tudi tako obnašanje in iskanje neskončnega števila napak pri drugih pravzaprav psihološki obrambni mehanizem. Ko svoje napake preneseš na druge in ti grejo tam neskončno na živce. Kolikor se še spomnim, se temu obrambnemu mehanizmu reče projekcija. Zdaj mi gre pa tak folk za mišjo dlačico manj na jetra, ker vem, da s tem lajšajo svojo dušo, ki trpi zaradi svojih pomanjkljivosti. :)
Ok, zdaj pa dovolj psihologije, sem že preveč zabluzila.
Nobody's perfect ...

Ni komentarjev: