ponedeljek, 2. april 2012

Sonček

Ta vikend sem se ga dodobra naužila. Fino me je obsijal. :) Tako sproščujočega, lenobnega, prijetnega in sončnega vikenda že dolgo ni bilo, zato sem ga bila res vesela. Celo soboto in celo nedeljsko popoldne so me greli sončni žarki in na mojem obrazu pustili sledi. Koža je prijetno zagorela, v oči se mi je vrnil lesk in na ustnice nasmeh. Po dolgem času sem se ornk spočila. V soboto se skoraj cel ljubi dan nisem premaknila s počivalnika pred hiško v raju - razen za eno kavico na drugi strani jezera s čudovitim pogledom na odsev poznopopoldanskega sonca v gladini vode. V nedeljo sem po nevemkoliko časa spala do (nezaslišanih) desetih! Ohhhh, kako je pasalo. Potem pa sva po zajtrku in tv-jčkanju le premaknila svoje riti in šla na najino običajno turo okoli jezera. Pa ne s takim tempom kot ponavadi. In z vmesno kavo na znanem mestu. ;) Super! Čeprav sem imela v soboto najprej kar malo slabo vest, da v takem vremenu nisem nič migala, me je potem minilo. Zakaj si ne bi enkrat na vsake toliko časa smela privoščiti pravega lenarjenja? Prav paše. In napolni baterije.
Upam, da je bil tudi vaš vikend prijeten.
Lep začetek tedna!

Tole drevo bo kmalu kmalu spet tako zeleno. Komaj čakam. ;)

Ni komentarjev: