petek, 6. april 2012

Pirhki

Delam jih že vse življenje. Najprej sem staro mamo bolj kot ne samo gledala, potem sem ji pomagala, nato je ona pomagala meni, zdaj jih pa že dolgo vrsto let delam kar sama. No, lani sem jih ustvarjala skupaj z nečakinjama in je bilo zabavno. Letos sem mislila, da jih bova delala z Lubijem v svojem stanovanju, pa je Makedonija to preprečila, tako da sem jih delala (spet) pri starših. In prvič odkar jih delam, ni niti eden počil. Pa prvič sem se lotila tudi barvanja s čebulnimi olupki. Super so ratali. Tudi tisti s ta kupljenimi barvami so kar luštni, samo na enih je full čudno barva prijela, je očitno bilo kaj na lupini ali pa je pač barva taka. Malo sem jih potem še polepila in zgloncala, tako da je končni rezultat čisto prikupen. No, nisem pač neka mojstrica, ki bi se lotila poslikav in kakih hudih barv, se že vsa leta držim tistih ta najbolj klasičnih, ki so tudi že odkar pomnim v enakih vrečkah. :) Tradicionalistka, pač.
Kakšne pirhe ste pa vi pobarvali letos? Kakšne fine barve, ki bi jih bilo vredno drugo leto preizkusiti?

Takili so moji oz. ožji izbor:



Lepe praznike vsem skupaj. In dober tek! Mmmm, komaj čakam pojedino. ;) Naj vas v ponedeljek zvečer ne tišči preveč v želodcu. No, ali pa tudi lahko malo. Glavno, da uživamo in se zabavamo! ;)

Ni komentarjev: