torek, 7. februar 2012

Želim si

En dan lenarjenja in izležavanja brez slabe vesti, ker bi se morala učit pa se ne. Malo več snega in malo manj mraza, predvsem zato, ker me zebe tudi v stanovanju - če bi me samo zunaj, bi mi bilo vseeno. Da bi bil hitro 13. februar mimo in bi bili rezultati pozitivni. Kratek oddih na sončnem smučišču, po možnosti na Rogli. Motivacijo za študij. Navdih za ... karkoli, samo da bi me spet srečal. Prebrat kako fajn knjigo. In da se mi nikoli več ne bi bilo treba zaj*bavat s čim tako obupno dolgočasno brezveznim kot je to, s čimer se ukvarjam zadnje 2 tedna. Ker mi jemlje nenormalne količine energije, zato hodim po svetu kot ena zdelana cunja. Z mastnimi lasmi in okrušenimi nohti. Bah. Pa še zebe me. In še vedno se pritožujem. Pomlad, prideš, prosim?

Ni komentarjev: