petek, 10. februar 2012

Moje jutro

Danes sem si, potem ko sem dala prat perilo, pospravila posodo iz pomivalca in prezračila stanovanje, privoščila pol urice za dušo. Ob kavici in razgledu na vrtičkarje, ki jih starši vozijo v vrtec, sem si zavrtela svojo najljubšo dalmatinsko glasbo, prebrala priljubljene bloge, malo pokomentirala, se malo zasanjala in si nekaj stvari zaželela. Zdaj pa se dan lahko začne. No, mora se začeti. :) Ampak pol urice za dušo pa res paše.
A ni fino, da je že petek? :)

2 komentarja:

Neža pravi ...

:) vsakič, ko preberem kakšno tvojo (novo) objavo, se nasmehnem pri sebi, ker odkrijem, da so nama všeč iste stvari. :)
Ma, res bi kako kavo s tabo, še prej pa kakšen mail, če ti ne bi bilo odveč. ;)

PikaFlika pravi ...

Včasih res bereš koga in se najdeš v njem, v njegovih besedah in mislih. Tudi jaz opazim kako podobnost. In z veseljem bom prebrala kak tvoj mail in natipkala nazaj ;) Sem na profilu odprla možnost "stika" in dodala mail. :)