torek, 14. februar 2012

Počitnice

Juhuhu, dočakala sem jih. Tudi jaz. Končno. Bodo sicer precej kratke, krajše kot pretekla študijska leta, ampak tako pač je. Včerajšnji izpit je za mano, rezultatov še ni, občutki so mešani. Zelo zelo zelo si želim, da bo zraven mojega rezultata zvezdica, ki označuje tiste, ki dobijo dovoljenja za ustni izpit. Ker to potem pomeni, da je 99% vsega že mimo. Ampak dokler ni rezultatov o tem enostavno ne želim več razmišljat.
Proste dneve sem včeraj začela zabavno. Zvečer me je dragi peljal v Špas teater gledat Balkansko špijonko. Zabavno in sproščujoče. :) Med potjo domov sva se ustavila še v Kranju v Macu. Hja, to je pač taka polnočna hrana. :) Če že jem ob 11h zvečer, potem naj bo junk do konca. Potem sem pa samo še padla v posteljo in se danes po dolgem času zbudila brez budilke. Kako super občutek.
Prejela sem pa tudi eno fino novico, in sicer so moj prispevek za marčevsko konferenco sprejeli brez pripomb. Preko recenzije je referat prišel brez dodatnih popravkov. Očitno obvladam. :)
Jutri pa tudi Lubi začne z dopustom (če bo vse po sreči), tako da sledi nekaj dni uživancije.

En sončen pozdravček od mene. Pa veselo valentinovo. Ampak raje se imejte radi vse dni v letu, ne samo danes. Pozornosti in rožice pašejo katerikoli dan. ;)

Ni komentarjev: