nedelja, 18. december 2011

Sončna zimska nedelja

Dobro jutro!

Ne, ne, sem pokonci že nekaj ur. :) Končno so se temperature spustile in posijalo je zimsko sonce. Snega sicer - kljub obljubam vremenarjev - v nižinah ni, sem pa včeraj doživela zimsko idilo na poti čez Korensko sedlo. Joooooj, kako lepo. Zasnežena drevesa, lesketajoča tla in sonček. Winter wonderland. :) Sva šla v Avstrijo po nekaj dodatkov za stanovanje, ki je zdaj res že čisto čisto pri koncu, in sva mimogrede videla še zimsko pravljico. Pa še CD z božičnimi hiti sem kupila, juhu. :) Se ravno zdaj predajam zvokom teh pesmi, ki so sicer za marsikoga že povsem zlajnane, ampak meni vsako leto znova sedejo. In razmišljam, da bom jutri okrasila domovanje. Sicer pa razmišljam, kam bi šla malo na zrak, ker sem danes sama, dragi je namreč moral za nekaj ur v službo. Bomo videli, kaj to pomeni. Upam, da bo doma pravi čas, da bova ujela tast-to-be-jevo praznovanje. :) Tale čas zdaj pa izkoriščam, da se malo spedenam in sanjam o belem božiču. Ja, ja, vem, malo se že ponavljam. Ampak res res res si želim snega. In malo vzdušja. Ker se mi še danes zdi čisto nesmiselno, da je naslednji teden že božič. Res ni filinga. :) Sicer bo pa tale teden še pester. Moram še speči piškotke, okrasit ene 3 smrečice, nakupit darila, jih zavit ... itd. :) Vmes pa pogledat še na faks in delat za službo. Ni problema, vse bo. :)
Sem pa ravno ugotovila, da je tale objava čisto brez repa in glave. :)
Lepo nedeljo vsem skupaj!


Ni komentarjev: