ponedeljek, 21. december 2009

Zimska pravljica

Ime mojega najljubšega čaja, ker omamno diši in je slastnega okusa. Je pa tudi dogajanje te dni okoli mene. Včeraj dolg sprehod po tako puhastem snegu, da kaj takega še nisem doživela. Zasneženi grički našega bližnjega golf igrišča, zasnežene krošnje, sonce in mraz, ki reže do kosti (še dobro, da imamo topla oblačila). Potem kuhanček v priljubljenem lokalu na Bledu. Nato pa še stiskanje v topli postelji ob enem drugem odličnem čaju, vanilijevem z mlekom. Še bolj pravljično pa je postalo danes. Naše mesto je končno res zasneženo. Drevesa z lučkami so postala zares čarobna. Naša ulica zgleda sprejemljiva za živeti (kaj vse naredi 15 cm snega!;). Moje domovanje se sveti v pritajeni svetlobi, smrečica se svetlika. Poje mi Very Ally Christmas. Lepo je.
Vremenarji nekaj lažejo o tem, da nas čaka odjuga in deževen božič. Ampak jaz VEM, da bodo prazniki zasneženi. In da bom šla lahko na božični sprehod, ki bo še bolj pravljičen od tistega včeraj. In da se bo zimska pravljica nadaljevala. Želim, da bi tudi ostali to vedeli z mano. Če nas bo več pošiljalo pravo frekvenco v vesolje, je verjetnost, da nam uspe, večja. Tisti, ki ne poznate Skrivnosti, verjetno mislite, da so me obsedli vesoljci. No, niso me. Samo delam na tem, da se mi uresničijo želje. ;)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Bravo. Meni je ravno zadnjič prijateljica jamrala, da bo dež za božič. Ja najboljš, da smo vsi vsaj en teden slabe volje. ? Not! Lepo sem ji povedala, da če bo kaj letelo dol, bo sneg.

Vem:)

Anonimni pravi ...

O ho ho:) Sem šele zdaj ugotovila, kaj si mi priskrbela na ključku... del zimske pravljice. Hvala.

PS: Jaz pa še vedno prisegam na Popoln dan. Vsaj enkrat na dan. You know what I mean:)

PikaFlika pravi ...

No me veseli, da vsaj še nekdo z mano ve, da bo sneg ;)
Za vsebino ključka ni za kaj, upam da boš v njej uživala tako kot jaz :)
Popoln dan je tudi meni všeč, predvsem za začetek dneva. Tele moje pravljice in vanilijevi čajčki so bolj tako, za pocrklat :) Pa bolj za pozimi... popoln dan se mi zdi bolj univerzalen :)