četrtek, 10. december 2009

Wishlist

Približujejo se prazniki in obdarovanje brez meja. Da komu olajšam nakupe, ki znajo biti kar zahteven podvig, naj napišem nekaj želja ;)

Pa gremo:

  1. Torbica, svetla, velika... za k novim gležnarjem, ki so taki svetli bež semiš :) no, torbica ni treba, da je semiš :)
  2. Torba za na fax (ne, še vedno je nimam, čeprav je bila že na parih wishlistah;)... mora biti pa ogromna, s predalčki, črna, siva ali pač neke druge nevtralne barve, da se ne živciram vedno, ko se oblačim, če bo torba zraven pasala ;)
  3. Kiklca čez kolena, želim si nekaj v rjavih tonih...
  4. Bermude, take za pozimi, kakršne se zdaj nosijo... črne ali rjave.
  5. Posledično k prejšnjima dvema - debele žabe oz. pajkice, po možnosti v podobnih tonih kot zgoraj omenjeno :)
  6. Svetel plašček. En Mango je huuuuuuud :) tale: http://aka.mangoshop.com/zoomProducto.faces?state=she_001_091_IN&id=14000563&type=zoom&idioma=IN
  7. Bela bundica. Tudi ta je bila že lani na wishlisti.
  8. Uhančki in prstan, ki pa jih ne znam ravno dobro opisat... hm. A veste, kakšni so v filmih zaročni prstani? S takimi ogromnimi skalami. No, ne pričakujem, da bo tista skala kake prave vrednosti, mi je povsem vseeno, če je steklo oz. whatever dajejo gor. Pa niti ni treba, da je tako velika, da mi bo roko dol vleklo. Bistvo je, da je prstan srebrn, in da ima na vrhu tako kockico prozorno. (Mogoče bi bilo lažje najti slikico?) Meni izgleda blazno elegantno. I like it.
  9. No, uhani so na isto foro. Tudi taka kockica. Lahko malo viseči, ali pa čisto pri ušesu.
  10. Volnena oblekica oz. tunika. Ampak ne prekratka. Tam okoli kolen mi je najljubša dolžina.
  11. Mini torbica za make-up. Taka mala, za v torbico, da nimaš tistih obveznih stvari kar tako raztreščenih, za glos, labelo, kako žensko stvar, in lekadol. To je to.
  12. Luštkane rokavičke za sprehode.
  13. Smučarski komplet. Ja ja, skromnost ni moja lepa čednost :))) Veljajo tudi prispevki ...
  14. Stanovanje/hiška... domek pač ;)
  15. Avto :)
Am... zaenkrat toliko :)

PS: 14. in 15. nista na zadnjem mestu, ker bi si tega najmanj želela, po tem kriteriju bi bila na prvih dveh mestih. Samo malo realnosti pa ne škodi... ane ;)

Veseli decembeeeeeeeer! Samo še snegec manjka ;)

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kul.

Svetel plač in bela bunda? OMG. Jaz sem imela zadnjič na sebi svetlo bundo. Pa mislim, da niti do pritličja ne bi ostala čista...

Prstan - a pol hočeš zaročni prstan? Jaz ti ga ne smem podarit. Brez zamere, ampak sem že poročena. Aja, saj bi bil od Božička. Zanj pa ne vem...:)

Pa saj avto pa topel domek pa imaš. Vsaj v uporabi:)

Mal za hec:)

Aja, pomembno obvestilo. Možek zbira prispevke (v valuti, ne v bonih) za ta debel softshell. Menda je to ena draga stvar.

PikaFlika pravi ...

Ja, svetle stvari mi zadnje čase sedejo. Mogoče bi blo pr men mal dlje časa čisto, k še nimam otročkov? :) Je pa res, da sem sama tolk bl štorasta :)
Am ja zaročni prstan je druga zgodba, ta z wishliste je pa zgolj zato, ker mi je tak prstan res ql, bolj nakit varianta kot kaj globljega ;) Tisto z zaročnim sam zato, ker ne vem kako drugače opisat izgled :)) Sicer pa tud jaz ne vem, a je Božiček že oddan :)

Haha, ja v uporabi imam, pa z avtom sem konc koncev zadovoljna, domek bi pa vseeno svoj :)

Ok, hvala za obvestilo.

Anonimni pravi ...

Men tut svetle stvari sedejo. Ampak nekako niso vključene v moj paket:)

In ne vem, če bodo kdaj. Mogoče, če bom kdaj živela v kakšni vili in me bo okoli (od vrat do vrat, prestolnica je svinjska) vozil šofer v očiščenem avtu, ne pa umazan avto in ogaben vlak... Saj ne, da si to želim, je pa varianta za belo bundo:)

PikaFlika pravi ...

Hehe, ja no, o tem, kolikokrat bom jezna, ker bom umazana, še nisem razmišljala ;) Se pa strinjam, da ni ravno funkcionalno...

Anonimni pravi ...

Jaz se pa strinjam, da je lepo:)

Anonimni pravi ...

Št. 7 je oddana :)