petek, 11. december 2009

(NE)uporabnost

Ok, slišala sem komentarje glede (ne)uporabnosti moje wishliste. Moj komentar je pa takle: najprej sami napišite svoje, potem pa govorite čez moje. Človek pomaga, da ja ne bo tako težko kupiti darila, napiše 16 različnih želja (in ja, nekatere so nerealne, ni jih pa večina), in ne, ni v redu. Ja kako naj ti pa to kupimo... Kaj me briga, kako? Malo se pa lahko potrudiš, ane. A ni dovolj, da dam zelo konkretne namige? To je samo v pomoč, darilo je lahko tudi plod vaše domišljije, izberete ga lahko povsem brez moje pomoči. Lahko mi tudi ne kupite nič. Samo ne se pritoževati nad mojimi željami. Menda si lahko želim, karkoli hočem? V glavnem, ljudje, ki na vprašanje, kaj si želite za darilo, odgovorite z "nič" ali "ne vem", ali tisti, ki ne pišete wishlistov, prosim, tišina.

Haha, pa sem vas ozmerjala :))) Ni mišljeno tako zelo zares, ampak glede na to, da moram večino daril kupiti brez kakršnekoli pomoči z wishlistami in podobno, in da tega res ne maram, vas moram malo okarati ;)

Aja, še to... bo mogoče lažje. Sprejemam tudi darilne bone, je enako kul, če si izberem sama. Lahko gremo tudi skupaj po nakupih. Ne verjamem v čudežne može :)

Ni komentarjev: