sreda, 29. oktober 2008

Morje ;)

Kako so malčki kjut... In kako si oni predstavljajo biti na morju. Moja mala nečakinja S. odpre vrata, stopi skozi njih in reče: ''Adijo!''. In jo vprašamo: ''Ja, kam pa greš?''. Pa ona: ''Na moje (beri morje)!'' Potem pa mi: ''Ja super, kaj boš pa delala tam?''. Hmmm... kakšen odgovor pričakujete? Zagotovo napačnega ;) To malo sončece je odgovorilo: ''Čičala pa jedla!''. Hja, saj je kar blizu popolnega preživljanja dopusta ;)))
Love her so much.
Čeprav ima ona očitno rajši mojega Lubija kot mene, ker mi od ust trga večerjo, da jo da njemu ;) - govorim o plastični večerji, ki jo pripravlja v svoji mini kuhinjici, ampak meni nakloni samo pesto (presto), Lubiju pa zezk (zrezek), ibo (ribo), kajuzo (koruzo) in kjuh (kruh). Ko jo vprašam, kaj bo meni skuhala, mi že skoraj da koruzo iz pečice, ko se naenkrat zgrožena spomni: ''Neee, kajuzo za M*** pečem!''. No, pa imam ;) Že tako majhne punčke vidijo, kako je moj Lubi super ;)

Ni komentarjev: