petek, 24. oktober 2008

Ljudje

Nekateri res nimajo pošlihtanih stvari v glavi. Npr. tega, zakaj hodijo na faks. Res jim ni jasno. Pridejo na predavanje, zamuda je obvezna. Potem ropotajo s stoli, preden jim uspe sesti. Potem pa začnejo na vse pretege klepetati. Niti na misel jim ne pride, da bi predavanje dejansko poslušali. In zaradi neznosnega šundra, ki ga povzročajo, tudi nam, ki hodimo na faks prav čisto zares zato, da bi se kaj naučili in naredili dobre zapiske, koncetracija pade na (če ne celo pod) ničlo. In tako tudi mi samo še sedimo in buljimo v predavatelja. Zares koristno in produktivno porabljen čas. Čisto vseeno bi bilo, če bi ostala doma, ker od takega predavanja ne odnesem ničesar. Ne vem, a ljudje ne dojamejo, da če hodijo take zganjat na faks, da bi bilo veliko bolje, če jih ne bi bilo? A nimajo nič boljšega za počet, kot tam metati stran svojega in predvsem našega časa? Do konca sebično in neodgovorno. In butasto do amena. Naj se hodijo pogovarjat raje na kavice, na svež zrak, kamorkoli, ne na faks zabijat svojega in našega časa. Danes so me res razjezili, ti t.i. kolegi. Svašta. Ja, petek je, ja tudi jaz bi raje klepetala s prijatelji in se zabavala po svoje. Ampak na faks pa vseeno hodim z razlogom. Zase, ne zato da je predavalnica bolj polna. In zato sem zares popolnoma besna, ko zaradi ljudi, ki nimajo vseh pik na svojem mestu v glavi, petkovo jutro in dopoldne presedim na faksu, brez učinka. Grrrrrr.
OK, mislim, da sem izpadla totalno piflarska, ampak ker sem eno leto faksa že zabluzila, res ne bi rada še kakšnega. Imam boljše cilje, zato se tudi trudim, da sem na predavanjih prisotna. V vseh pomenih besede, ne le fizično. Upam, da bodo tudi kolegi kmalu dojeli, zakaj so tam. Optimistično?
Seveda, saj je petek ;)
Šibam čakat Lubija in potem v naš gorski raj ;)

Ni komentarjev: