petek, 23. september 2011

Rada bi ...

  • znala tekoče in brez zadržkov govoriti več jezikov
  • znala fotografirati - najti zanimive objekte, jih na pravi način ujeti v objektiv, uporabljati funkcije, ki jih ponujajo fotoaparati, razumeti pač pomembna dejstva v zvezi s fotografijo
  • se naučila šivati
  • delala z otroki
  • imela otroke
  • imela psa
  • bila bolj pogumna in samozavestna
  • se znebila manjvrednostnega kompleksa
  • spet začela tečt
  • dobila službo oz. delo, ki bi mi dopuščalo redni študij, dalo izkušnje v moji stroki in prineslo več denarja kot trenutno študentsko delo
  • našla kupca za hiško
  • prispevala kaj za stanovanje
  • ugotovila, kako bi se lahko samozaposlila po končanem študiju, če ne bom našla službe
  • znala pisati pesmi
  • pisala prispevke za kakšno revijo
  • popolnoma obvladala slovensko slovnico
  • ...
Preveč želja? Mogoče. Našlo bi se jih še nešteto, ampak tokrat sem se omejila na tiste ne tako zelo materialne. Me je prešinilo, da o tem razmišljam veliko manj kot o materialnih. Pa so te veliko pomembnejše. Tako da je to verjetno še ena želja: rada bi več razmišljala o tem, kaj si želim doseči v življenju.
Evo, tako. Naj bo zaenkrat dovolj želja.
No, pikapolonica, mi boš izpolnila želje?

Ni komentarjev: