petek, 23. september 2011

Jesen

Pa je prišel, prvi jesenski dan. Ne le koledarsko, tudi sicer se ga občuti. Zapiram okna, iščem dolge rokave, ponoči se tesneje zavijam v odejo. Ja, bolj romantično bi bilo, če rečem, da se tesneje stiskam k Lubiju. Ampak on ponoči rad v miru spi in za to rabi dovolj prostora. Glede na to, da zvečer istočasno zaspiva, zjutraj pa jaz spim približno 2,5 ure dlje od njega, mu tega res ne gre zameriti. Danes bom v uporabo spet dala malo debelejše odeje, meni čisto ta poletna ni več dovolj. Včeraj sva bila v kinu, kar tudi ni nič kaj poletna dejavnost. Btw, gledala sva Smrkce. Sem bila že malo v dilemi, ali so vredni ogleda, ker sem slišala precej negativnih kritik. Ampak sem bila prijetno presenečena in prav po otroško navdušena. In, priznam, nekaj prizorov mi je celo priklicalo solzice v oči. :) Haha, to verjetno uspe samo meni. :) Pa Ata Smrk mi je skoraj v naročje padel! Radosti 3D tehnike. :) Prav prijeten večer. In ker so Smrkci pač za otroke, sva bila tudi doma že zgodaj. No, tole je bilo zdaj malo off topic, ampak ja, jesen je tu. V vseh pogledih. In če je že prišla, potem se veselim njenih lepot in posebnosti, namesto da bi tarnala, ker je poletje odšlo. Počasi se bodo listki lepo obarvali, lahko bom na dan potegnila moje fensi rute in šale, začela se je sezona čajčkanja, kmalu bo čas tudi za kakšno savno in bazen. In mandarine! Teh se jeseni najbolj veselim. :) Sprehodi so prijetnejši, ker ni vročine. Pa kostanj bo kaj kmalu za nabirat. In v gorskem raju je jeseni in sploh pozimi še posebej čarobno. Vonj po drveh in kurjenju naredi tako posebno vzdušje. Komaj čakam! Zato, dobrodošla tudi ti, jesen. Kljub vsemu pa še vedno že zdaj komaj čakam naslednje poletje! :) No, pa tudi zimo in pomlad. Ampak zdaj je čas za jesenske užitke. Kakšni so pa vaše najljubše jesenske aktivnosti in radosti?

Lep prvi jesenski dan!

Ni komentarjev: