petek, 17. junij 2011

Pozor, huda jopčka

OMG ... Zadnjič sem med delom za službo na uradni spletni strani znamke O'Neill našla najbolj hudo jopčko ever! No, če bi hotela bit fensi, bi rekla, da sem našla res hud hoodie. Sicer res to ni ravno moj stil, sem načeloma privrženka bolj elegantnega stila, ampak so pa priložnosti, ko se pač moraš obleči športno - npr. ko grem v naš gorski raj, kam na izlet, na sprehod, zgolj nekam na kratek obisk itd. In v teh primerih bi bila ta jopčka zeloooo primerna in čisto zagotovo moja najpogostejša izbira! Res res resssss je lepa - na svoj športno casual način. Obstaja pa ena ovira. Tale športna lepotička stane cca. 70 €. To se mi res zdi malo veliko. Koliko kosov oblačil bolj mojega stila za ta denar dobim npr. v C&A? Približno 7. Sigurno pa vsaj 5. Ampak obstaja pa še en problem. Namreč, ko se jaz v nekaj zapičim, zagledam, da ne rečem zaljubim, to zelo težko kar izpustim in pozabim. Tako je tudi z oblačili. Hmmmm. Me prav zanima, kako se bo ta notranji dvoboj zaključil :)

Tole pa je moja športna lepotička ...


Ni komentarjev: