sreda, 15. junij 2011

10. 6. 2011

Čisto navaden dan, še bolj navaden datum? Not! To je dan, ko sem diplomirala! Z odliko, jasno ;) V čudoviti oblekici, z novo (oz. obnovljeno in svežo) barvo las, v čeveljcih, ki so bili kupljeni že nekaj let nazaj iz čiste nečimrnosti, na koncu pa so bili super kombinacija že za bratovo poroko in zdaj še za zagovor diplome (če prav pomislim, sem jih imela že ob razglasitvi rezultatov mature, o matr, so že stari - so pa še kot novi) in s fensi svetlečimi rdečimi nohti. Aja, point je v diplomi, ne v outfitu, saj res ;) No, tako lepa in v spremstvu mojih najdražjih sem torej v petek, 10. 6. 2011, diplomirala. In bila zelo lepo pohvaljena s strani mentorice in predsednika komisije, ki me je pohvalil z besedami, da mu je v čast, da je lahko na zagovoru diplome ene najboljših študentk fakultete. In ta gospod ni ravno znan po tem, da bi izkazoval svoje navdušenje nad kom. Zelo ponosna!
Hja, zdaj sem pa baje gospa, a ne gre to tako? Poroka ali diploma, kar je pač prej, je tisto, kar gospodično spremeni v gospo :) No ja, počutim se ne prav nič drugače kot prej, samo veliiiiiiko bolj nasmejana in sproščena sem. In komaj čakam morjeeeeeeeeeeee :)

Lep (sončen?) dan!

Ni komentarjev: