petek, 5. december 2008

Veseli? december

Zame vsako let manj vesel. Vedno sem se ga veselila, ker prinese tako prijetno, veselo, nekako idilično vzdušje. Zdi se, da se vsi veselijo, zabavajo, hitijo nakupovat darila... samo jaz ne. Jaz pa... hm, do 24. bom skoraj vsak dan previsela na faxu do 16.45, potem vožnja domov, pozno kosilo in postelja, za kaj drugega tako ne bom imela moči. Tiste dni, ko bom s faxom končala prej, bom cele popoldneve za knjigami. Kdaj bom kupila darila? In kdaj bom sploh razmislila, kaj bom dragim kupila? (Prosim, wishlists!!!). Kdaj bom domek okrasila in v njem ustvarila praznično vzdušje? Kdaj bom jaz lahko padla v to vzdušje? Ne vem. Glede na to, da me 19. čaka izpit, najbrž pred tem dnevom ne. Potem so tukaj še vse Lubijeve novoletne zabave. Super. Ena bo najbrž kar 19., tako da ga tudi po izpitu, ko bi me MOGOČE lahko zagrabila decembrska evforija, ne bo ob meni. How nice...
Možno, da sem samo čudna, ampak tole mi res ni všeč... Kdorkoli se je odločil, da mi bo vzel moj veseli december, naj mi ga vrne!
No, da pa le ne bo čisto vse tako črno, se lahko pohvalim s tem, da mi je prvi decembrski dan prinesel prvo 10ko ;)
Uživajte v (vašem) veselem decembru!

Ni komentarjev: