nedelja, 18. avgust 2013

Preobrati

Kako zelo hitro se čudovit dan spremeni v mini dramo. Potreben je le trenutek. En napačen gib. Ali pik ose. Sogovornikovo mnenje. Ali datum. Moj oči je 10 minut po piku (skoraj) padel skupaj. Prej nikoli ni imel težav zaradi os. Tast-to-be je pristal na očesni kliniki v Ljubljani, kjer so mu šivali oko. Pa sploh ni hotel iti k dežurnemu. Mene je ob pogovoru s starši minilo veselje ob bodoči menjavi avta, in sicer (skoraj) novega za starega. Ker hočem zmanjšati stroške za avto. Ker bi rada mal našparala za kaj pomembnejšega. Pa so me zatrli. Vroč dan, ko sem ob vzponu (haha) na Golico švicala na polno, se je prevesil v hladen večer, ko na balkonu zavita v dekico čakam na Lubijev klic, da je fotra pripeljal domov in naj ga pridem iskat.
Ja, preobrati. Na vsakem koraku.

2 komentarja:

P pravi ...

Glede menjave novejšega avta za starejšega ti svetujem, da se temeljito (ali površno) pogovoriš z mojo sestro. Ona je to naredila, da bi se znebila nekaj stroškov. Dobila je nove, ker kar naprej nekaj crkuje, hkrati pa je avto izjemno nezanesljiv in ji stoji pred hišo. Z njim na primer ne upa niti iz prestolnice v naše konce. Pokuri ji pa enormno. Tako da je tako rekoč brez avta.

No, lahko imaš pač srečo. In avto dela. Nekaj časa že. Lahko pa tudi ne.

Pozdrav,
Petra

PikaFlika pravi ...

Hvala za mnenje. Se strinjam - z rabljenim avtom imaš veliko možnosti, da se ornk 'nasankaš'. Ampak ni pa treba plačevat lizinga. :) Bomo vidl.