petek, 31. maj 2013

Mraz

Vem, vsi že na dolgo in široko razglabljamo o tem nič kaj pomladanskem, kaj šele poletnem vremenu. Tema zato res ni več izvirna, je pa še kako aktualna, zato pač ne morem mimo nje.
Letošnji mraz res najeda, že nekaj časa. Snežna idila mi je bila noro všeč, ampak tale zima, ki se vleče že v poletje, je pa res že tečna. Zatežena. Je*ena. In to že nekaj časa. Že cel teden in še več me noro zebe. Do kosti. In seveda sem staknila prehlad, kako pa drugače. Doma sem poleg trenirke in dodatnega flisa ter štrikanih štumfov zavita še (vsaj!) v eno deko. Ja, res spadam med zmrzljivce in mogoče bo kdo rekel, da pretiravam, ampak tako je. In tega je doooooooooooovolj! Hočem sonce, toploto (če že ne vročino), užitke v naravi, piknike, poletje in vse kar sodi zraven. Ne pa dekic, čajev, šalov in podobnega.

Pa samo še tole - za vse tiste, ki vas rado boli grlo - najbolj od vseh angalov, septolet, neoanginov itd. pomaga mešanica limone in medu. Preverjeno. Jaz si ožamem celo limono, dodam eno veliko žlico medu in samo en špric mlačne vode, ravno toliko, da se stopi med. Res je močno in najbrž nič kaj prijazno želodcu, ampak za grlo totalno pomaga. Cel ponedeljek sem si špricala grlo z angalom, pa je bilo samo ves čas huje. Ko sem končno prišla domov, sem si pripravila omenjeno domače zdravilo in v pol urice je bilo skoraj čisto ok.

Toliko od mene. Pa lep pozdrav. Naj vas greje ljubezen. :)

Ni komentarjev: