petek, 1. junij 2012

Ne

V prejšnji objavi sem pisala, da sem bila povabljena na razgovor za službo na mojem strokovnem področju. V kadrovski agenciji Manpower so iskali študenta za pomoč v kranjski poslovalnici. Vzeli so si čas in mi danes, po 2 tednih od razgovora, po elektronski pošti sporočili, da so se odločili za kandidatko, ki že ima izkušnje na tem področju. Da pa se mi zahvaljujejo za srečanje in da mi želijo veliko sreče in uspeha na trgu delovne sile. Fino, ane? Še za študentsko delo te ne vzamejo, če nimaš izkušenj. Še za delo preko študentskega servisa ne dajo možnosti nekomu, ki izkušenj še nima, da bi si jih pridobil in bil tako vsaj malo bolj zanimiv za delodajalce. Mislim, saj jih razumeš, želijo pač čim manj dela s tabo in to. Ampak s tako miselnostjo se bojim, da se nam mladim in brez izkušenj hudo slabo piše. Kako naj jih dobim, če imajo vedno prednost tisti, ki jih že imajo? Začaran krog. Na žalost ne poznam pravih ljudi. Z dovolj denarja in dovolj vpliva, da bi me spravili h koritu. Tako to gre danes. Ah ... poleg Lubijeve celovikendaške odsotnosti je tole res super začetek vikenda.

Ni komentarjev: