petek, 6. januar 2012

Kaj je novega?

Kako ste kaj v novem letu? Jaz predvsem delovno. Na faksu je veliko dela, zraven delam še članek za konferenco, se trudim delati tudi za službo, da ne bo februar še bolj depresiven od januarja ... in tako naprej.
Novo leto ni prineslo nič novega, le življenje nam je naklonilo nove dneve. Ni novoletnih zaobljub, ni pričakovanja ogromnih sprememb. Ker čas samo po sebi ne da ničesar. Kakšno bo novo leto, je odvisno samo od nas. Se je pa začelo lepo. Z dragim sva se odpravila v gorski raj že nekaj dni pred silvestrovim in je bilo prav čarobno. Takoj, ko sva se pripeljala k hiški, je začelo snežiti. Zapadlo ga je cca. 10 cm, nič pretresljivega, ampak dovolj za zimsko vzdušje in za moje otroško veselje. Bilo je, kot bi zapadel samo zame, da mi uresniči novoletno željo. In zanimivo - na dan, ko sva odhajala, so se iztekali prazniki in pobralo je ves sneg, v dobri uri je bilo vse zeleno. Res, kot bi bil snegec tam samo zame. :) Egocentrično razmišljanje, vem, ampak včasih lahko verjamemo tudi v pravljice. Praznovanje je bilo luštno, zabavno, dan po nič pretresljivega, nobenega hudega mucija, prav lep sončen dan, ki sva ga izkoristila za zimski sprehod. Tako lenobno so minili ti prazniki, delovni teden pa smo začeli na polno. Januar na faksu nikoli ne prizanaša in tako je pravi šok, ko po veselem decembru in praznični evforiji kar naenkrat padeš v tako dogajanje. Ampak OK, tako je. Smo navajeni. :) Sem pa vesela, da je petek in da lahko malo predahnem.
Novo je pa tudi to, da je stanovanje že od božiča dokončano in vseljeno. Bi pričakovali kak hud prispevek o tem, ane? :) Ja, fino je, stanovanje je čudovito, sveže, mladostno. Nisem (še) preseljena in dneve preživljam tam kot prej, ker itak nimam (še) prenosnika, tako da ne morem delati drugje. Je pa težje, kot sem pričakovala in sem kar presenečena, kako v bistvu pogrešam svojo sobo. Zanimivo, prej čakaš in čakaš in si želiš, da bi se lahko odselil, potem te pa stiska. Eh, je že tako, ljudje smo zakomplicirana bitja. :) Sicer pa vse super.


Želim vam čudovit sončen vikend!

Foto: me ;) 1. 1. 2012

Ni komentarjev: